Oleh karena itu, menjaga kesehatan sama saja dengan berinvestasi, walaupun tak. Asuransi sama artinya, mencegah lebih baik daripada mengobati,sedia payung sebelum hujan, proteksi sebelum terjadi resiko. Benar adanya jika lebih baik mencegah daripada mengobati artinya adalah lebih baik kita menjaga dan merawat tubuh kita. Maksud peribahasa mencegah lebih baik daripada mengubati;

maksud mencegah lebih baik daripada mengubati
Maksud Mencegah Lebih Baik Daripada Mengubati

maksud mencegah lebih baik daripada mengubati. Arti dari mencegah lebih baik daripada mengobati adalah bahwa mencegah suatu. Mencegah lebih baik daripada mengubati home decor decals sofia the first sofia pin on cellmaxx malaysia doa sekiranya mangalami demam panas learn islam islamic. Results for mencegah lebih baik daripada mengubati translation from malay to english. Dalam pepatah arab ada menyebutkan الوقاية خير من العلاج bermaksud memelihara itu lebih baik dari merawat. Maksud peribahasa mencegah lebih baik daripada mengubati; Seperti perumpaan mencegah lebih baik dari mengubati sesuai dengan penjagaaan pemakanan ini.

Bahasa Melayu Inggeris Bahasa Melayu.


Mencegah lebih baik daripada mengubati home decor decals sofia the first sofia pin on cellmaxx malaysia doa sekiranya mangalami demam panas learn islam islamic. Melakukan sesuatu perkara dengan baik padahal dia sendiri tidak berlaku. Mencegah itu lebih baik daripada mengubati maksud.

Judul Di Atas Mungkin Sering Kita Dengar Di Rumah Sakit Atau Gedung Kesehatan Lainnya.


From professional translators, enterprises, web pages. Bagi maksud fatwa ini definisi rokok ialah tembakau yang digulung dengan kertas atau. Ketua pengarah kesihatan, datuk dr noor hisham abdullah berkata, walaupun pihaknya mempunyai kemampuan dari segi kemudahan dan fasiliti di hospital seperti wad, peralatan.

Mencegah Lebih Baik Daripada Mengubati Home Decor Decals Sofia The First Sofia.


Asuransi sama artinya, mencegah lebih baik daripada mengobati,sedia payung sebelum hujan, proteksi sebelum terjadi resiko. Arti dari mencegah lebih baik daripada mengobati adalah bahwa mencegah suatu. See a translation · better to be.

Kata Orang Mencegah Lebih Baik Daripada Mengubati.


Mencegah lebih baik daripada mengubati maksud. Mencegah lebih baik dari mengubati jus. Peribahasa di atas membawa maksud tersirat yang tidak menjurus secara.

Mencegah Lebih Baik Dari Mengubati On April 23, 2009 Get Link;


Kerana kebanyakan penyakit berpunca dari pemakanan kita. Maksud mencegah lebih baik daripada mengubati fundacionfaroccr. Lihat contoh mencegah lebih baik daripada mengubati terjemahan dalam ayat, dengar sebutan dan pelajari tatabahasa.

Popular Posts

lelakimu yang dulu episode 3